Het mooiste sportmerk voor een strakke bilpartij

Volg jij toevallig veel #fitgirls op Instagram of gewoon mensen die regelmatig in de gym staan dan is het je vast opgevallen dat er één merk is wat tegenwoordig de Insta-foto’s domineert. Gymshark is de naam. Een welbekend sportkleding merk. Dagelijks posten online influencers foto’s van zichzelf in de populaire high-waist broeken met bijpassende toppen. Enige nadeel: ze zijn zo populair dat ze telkens razendsnel uitverkocht zijn. Maar wat is Gymshark nou eigenlijk? Wie heeft het allemaal bedacht? Tijd voor een voorstel rondje:
Gymshark
Gymshark is een fitness en accessoires merk wat vooral zijn bekendheid en populariteit heeft te danken aan de kracht van social media. Wat ooit begon in een garage is nu uitgegroeid tot een van de snelst groeiende herkenbare merken binnen de sport industrie en verkrijgbaar in meer dan 131 landen.
https://www.instagram.com/p/BtT3LpbgMqN/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
https://www.instagram.com/p/BsEAk–gJSF/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
https://www.instagram.com/p/Bo4gWDzHEm-/?utm_source=ig_web_button_share_sheet
Het gezicht achter het merk
We zeiden het net al: Gymshark is ooit begonnen in een garage. De garage van Ben Francis to be exact die op zijn 19de al bezig was met het maken van websites. Zijn eerste succesvolle site was een site waarop je kentekenplaten kon verkopen voor auto’s. Na het krijgen van zijn allereerste iPhone begon zijn interesse in het maken van verschillende apps gevolgd door het begin van de website ‘Gymshark’. Hij zat destijds nog op de universiteit en bezorgde pizza’s in zijn vrije tijd maar bleef uren lang in zijn vrije tijd de eerste producten naaien en bedrukken. Hij zag dit mee als hobby dan werk omdat hij bezig was met het creëeren van iets waar hij van hield.
Ben werd al snel ook geïnteresseerd in Youtube en het was via dit platform dat hij begon met het versturen van zijn eerste producten naar bekende mensen. Destijds was dat nog bijzonder en iets wat niemand deed terwijl dat tegenwoordig ‘normaal’ is als je het hebt over influencer marketing. Na het organiseren van hun allereerste event is hun website letterlijk ontploft en zijn ze nog steeds de snels groeiende business in UK.
Waar je op moet letten tijdens het bestellen
Het lastige aan online shoppen is dat je nooit zeker bent welke maat je nou exact moet hebben. Daarom is het belangrijk om goed door de maattabellen te scrollen. De kleding valt namelijk iets kleiner en dus wordt het je aangeraden om altijd één maat groter te kopen dan je normaalgesproken hebt.
Sporten toch niet echt jouw ding? Tja, sommige mensen zijn er nou eenmaal allergisch voor.