Monica Geuze krijgt bizarre DM: volger wil haar ongewassen sportstring kopen

Influencer en ondernemer Monica Geuze is wel wat gewend als het gaat om opmerkelijke DM’s. Maar zelfs zij moest even twee keer kijken bij het bericht dat ze deze week binnenkreeg. In haar Instagram Stories deelde ze een screenshot van een volger die zonder blikken of blozen vroeg of hij haar ongewassen ondergoed mocht kopen. En niet zomaar ondergoed: specifiek een string waarin ze gesport heeft.

“Ik wil een string kopen van jou voor 50 euro waarin je gesport hebt, ongewassen” Ja, dat stond er écht. Alsof het de normaalste bestelling van de wereld was. Monica reageerde op haar typische nuchtere manier en kon er gelukkig om lachen. “Kwam vandaag even waanzinnig uit dat ik voor het eerst in maanden weer in de sportschool te vinden was”, grapte ze erbij.

Een DM-grens die nóg een stukje verder opschuift

We weten allemaal dat influencers zo nu en dan een vreemde DM binnenkrijgen, maar dit bericht zette zelfs óns – als trouwe Monica-fans – even stil. Want oké, dat er een markt bestaat voor gedragen sokken, schoenen en random items die ooit een BN’er hebben aangeraakt… daar kijken we inmiddels niet meer van op. Maar iemand die zó specifiek vraagt om een ongewassen sportstring? Creepy.

▼ scroll verder ▼

En Monica is gelukkig altijd eerlijk over de bizarre verzoeken die ze ontvangt. In eerdere Q&A’s vertelde ze al dat sommige volgers doodleuk honderden euro’s bieden voor spullen waar zij zélf nauwelijks naar omkijkt. Maar een sportstring op bestelling? Zelfs voor Monica — die inmiddels heel wat heeft meegemaakt online — was dit een nieuwe mijlpaal in de categorie Waarom is het internet zo?

Wat is het vermogen van Monica Geuze?

En laten we eerlijk zijn: dit kleine DM-incidentje verandert helemaal niets aan het feit dat Monica Geuze één van de meest veelzijdige en succesvolle vrouwen in het Nederlandse medialandschap is. Terwijl sommigen haar zien als ‘die influencer van vroeger’, is Monica allang uitgegroeid tot een onderneming op zichzelf.

Ze werkt hard, onderneemt slim en bouwde zonder ruggesteun aan een carrière waar menig dertiger jaloers op zou zijn. Haar merk, haar projecten en haar discipline laten één ding heel duidelijk zien: Monica is niet zomaar een contentmaker, ze is een serieuze businessvrouw die precies weet wat ze waard is.

En geloof ons: dat is heel wat. Haar zakelijke instinct, commerciële successen en veelzijdige carrière leveren haar een vermogen op waar je u tegen zegt. Benieuwd hoe hard ze inmiddels knalt en hoeveel geld Monica écht heeft verdiend? Klik hier voor het volledige overzicht van Monica Geuze’s indrukwekkende vermogen.